Tuesday, 3 April 2012

JUAL AGAR-AGAR BULAN RAMADAN TAHUN 2011(HARI 1)

NI AGAR-AGAR PADA HARI PERTAMA


Ramadan tahun 2011 aku dengan akak aku niaga agar-agar di Bandar Baru Bangi..... sebelah belakang PKNS tuuu.... aku buat 10 talam.. akak aku pn 10 talam...., 1st n 2nd day je akak aku buat 10 talam esok2 tu lak aku sorang je buat sampai 15 ke 20 talam tak silap aku r...peh maigrin kepalo den(n9)...peh1st day n 2nd day habih semuo(n9) hehehehe...best r niaga kat bazar ramadan an...hemmm tapi tak jugak nak2 kalau ujan adooiiiyaiii...memang payah r nak hadis semua...

hemmm nila rupa agar2 yang aku jual kat bazar ramadan banngi tahun lepas hehehe....










0 comments:

Post a Comment